Szukaj na tym blogu

środa, 15 lutego 2017

Nowy rok pełen niespodzianek !!!! Zbiorczo i pozytywnie

Witajcie ponownie,
wraz z tą wiadomością kilka słów wyjaśnienia. Ponieważ mam dużo obowiązków jako mama, niestety początek roku nie zaowocował zbyt wielką ilością prac. Dosłownie i w przenośni czas ten nieznośnie się skurczył. Ale coś tam na boku sobie dziergałam i chciałam się dzisiaj tym z Wami podzielić.
Dodatkowo przewiduję, że ta sytuacja się utrzyma przynajmniej jakiś czas, więc proszę o wyrozumiałość, jeśli nie wrzucam coś przez dłuższy czas.
Początek roku rozpoczęła praca nad koralikowym ubraniem dla pewnej pomadki - było ciężko - to pierwsza pomadka - wiec zajęło mi to sporo czasu, no ale oto efekt:









potem w kolejce ustawiła się bransoletka zimowa: przyznając się - pierwotnie miała być to kolejna pomadka, ale wyszła za szeroka, więc zamieniłam ją na bransoletkę "zimowa noc w pewnym bajkowym lesie !!! "







potem przyszła kolej na biżuterię haremową czyli kolczyki oraz pewien wyrazisty naszyjnik - nazwany przeze mnie pieszczotliwie - "czerwone słoneczko":








i bardzo fajny naszyjnik skopiowany z serialu The Witches of EastEnd, w którym pojawia się taki sam naszyjnik na pewnej czarownicy mającej do swojej dyspozycji wiele żyć jako kot ;)








oraz bransoletka z pięknymi i dużymi okazami minerałów - choć nie wiem co to jest - jest naprawdę piękne







i ostatni, ale nie najgorszy okaz - mój nowy naszyjnik industrialno gwiezdny - metalowe elementy kojarzą się z fabrykami przyszłości, natomiast kryształ z religią gwiezdnych wojen :) to ma coś w sobie.





Mam nadzieję, że te nowe cuda się spodobają - przymierzam się teraz do poważniejszych projektów, ale te drobne też leżą mi na sercu i wciąż będą powstawać ;)))

niedziela, 1 stycznia 2017

Między świętami i po Nowym Roku .......

Jakoś nie mogę dojść do ładu ze wszystkim w okresie przed i bezpośrednio po świątecznym, stąd moja nieobecność w internecie - jakoś mi się nic nie składało na tyle, żeby to pokazać, ostatnio pracuję nad kilkoma rzeczami na raz co wpływa na mój czas. 

Ale dzięki temu codziennie mam jakieś urozmaicenie. 

Ostatnie 1,5 miesiąca upłynęło mi na prezentach hand made i innych zalegających projektach. Dzisiaj chciałabym się częścią z nich podzielić. Znaczącą ilość czasu pochłania mi też obecnie szycie. Skupiam się głównie na torebkach / torbach, chętnie eksperymentuję ze skórą naturalną co także pokażę przy okazji tego posta.
Mam nadzieję, że zaprezentowane przedmioty znajdą uznanie - mnie cieszyła praca przy nich. 
Na początek chciałam pokazać komplet kuli kwiatuli - przy okazji realizacji różańca zostało mi trochę kwiatów, więc zrobiłam z tego komplet kwiatowy - który powstał w dużej mierze z miksu wielu różnych odcieni koralików, ale razem tworzy całkiem ciekawą całość:



















Drugie podejście do bransoletki SuperDuo:








I druga sweterkowa - są naprawdę fajne :





Wisiorek szklany gotycki:








I kuferek do przechowywania różnych rzeczy, na podstawie strony z linku :













Torba letnia + jeszcze jedna kosmetyczka :









Miałam przy tym dużo zabawy i kontynuuję podróż kraftową, mam trochę mniejszą moc przerobową, ale w mojej nocnej pracowni wciąż coś się dzieje. Następna pięknotka już na ukończeniu, więc bardzo niedługo pokażę ją na stronie.

A tymczasem, Szczęśliwego Nowego Roku 2017 - oby był lepszy od poprzedniego i przyniósł same pozytywy Nam wszystkim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...